Sunday, June 26, 2011

SUNDAY and AKU :)

It's SUNDAY!!!
MY LIFE ME!!
Yeayyyyyyy.....
bila pagi SUNDAY muncul...
AKU akan standby awal pagi lagi...
siapkan segala kerja yang patut..
cehhh...
semangat gila bukan...
hihihihi..
bukan apa...
AKU nak tengok MY LIFE ME!!
suka sangat dengan watak 4 sekawan ni...
comei sangat...

Raffi, Birch, Liam, Sandra
"MY LIFE ME"
Sunday Ntv7 9.00am


P/S: bukan cerita ni je AKU layan..ada banyak lagi...kekadang Mak aku, kawan serumah aku, adik beradik aku pelik bila tengok AKU semangat bangun semata-mata nak tengok benda-benda alah macam ni... :) 



5 comments:

  1. niena: aah...enjoy di hujung minggu :)

    ReplyDelete
  2. dah lama x layan tv.. layan lapy je p =_=

    ReplyDelete
  3. aku pun nangga cita tok...siap abg ku suh gik...hehehehe...;)

    ReplyDelete
  4. Freaky: kenapa dah tak layan TV ni?lappy tengok TV on9 ke? :)

    Cylver: hihihi iya ka??wahhh, sik sangka aku...ko nangga cerita ya...heee...siap kena paksa gik ya... :P

    ReplyDelete