Sunday, June 19, 2011

Ponte dei Sospiri ~ BRIDGE OF SIGHS

tetiba AKU rasa hendak berkongsi sesuatu...
mungkin KAMU-KAMU semua sudah tahu akan lagenda ini...
lagenda sebuah jambatan...
yang melambangkan kisah cinta yang berpanjangan dan berkekalan selamanya...
menurut kata orang...
"if you kiss underneath the bridge at sunset,on a gondola..
you will have everlasting and eternal love....
 You will be together for ever..
and..
nothing will ever break you apart"...
~niente~ kata orang Italy...
aduiiii...
lagenda yang buatkan hormon-hormon cinta AKU terkinja-kinja lagi...
hanya MEREKA di sana sahaja yang tahu akan kebenarannya...
AKU hanya ingin berkongsi dengan KAMU-KAMU semua..

BRIDGE OF SIGHS, VENICE ITALY
Ponte dei Sospiri  ~ Itallian
P/S: tak pernah pergi..tapi dari novel YOU'RE THE ONE THAT I DON'T WANT yang AKU baca, dan buatkan AKU ingin google dan tengok dan berkongsi dengan KAMU-KAMU semua :) 



No comments:

Post a Comment