Thursday, June 30, 2011

Jom berbloglist EXPRESS# bersama SYUXER


JOM BERBLOGLIST EXPRESS bersama SYUXER!!
ni adalah segmen bloglist yang ke2 AKU ikut....
selepas bloglist anjuran ABG BEN ASHAARI yang lepas...
memang AKU suka kalau ada exchange link ni...
sebab..
semakin ramai yang exchange link..
maka makin ramai la blog yang AKU jenguk dan kenal...
apa pun..
KAMU-KAMU semua JOM join BLOGLIST EXPRESS ni...
syarat dan terma...

1. Terbuka kepada semua blogger yang sudah bersunat dan mimpi basah..yang belum lagi sila usahakan(hahaha) tapi biarlah ke jalan yang betul..
2. Follow??--x kesah coznya hukumnya sunat muakkad..
3.Wat tajuk entry cam Jom Berbloglist Express Bersama Syuxer #1 dan bla bla bla dan post link entry anda kat entry neh..
4.Copy banner or header??aku takde header--xpe2 korang print screen je ayat GERBANG MAYA MELANKOLIA SEGAR tuh
5.Bukti pembelian??--Masukkan blog aku dalam bloglist korang..n print screen..

P/S: jom reramai kita exchange link...lalalalala



No comments:

Post a Comment