Wednesday, June 08, 2011

BEN ASHAARI AJAK KRITIK BLOG AKU


wahhhhhh...
memang hebat la ENCIK BEN ni...
rajin buat segment untuk bloggers...
ni segment yang Ke-2 AKU ikut serta...
hmmm...
menarik dan tertarik...
AKU pun nak tahu...
apa tanggapan KAMU-KAMU semua dengan iKUt CaRAkU ini..
apa yang KAMU-KAMU semua tak suka...
apa yang KAMU-KAMU semua suka...
apa yang bikin KAMU-KAMU semua sakit mata tengok iKUt CaRAkU ini...
nak tahu juga...
sebab AKU masih baru dalam dunia blogger ini..
sebab KAMU-KAMU semua adalah cermin iKUt CaRAkU ini...
tanpa cermin, macam mana AKU nak tahu first impression KAMU-KAMU...
amat hargai semua itu...
apa pun...
TERIMA KASIH sekali lagi...



P/S: penyertaan di tutup pukul 10.00 malam ni...AKU sempat ke tak ni...harap ada LUCK untuk AKU...wait  and see.. :)


No comments:

Post a Comment