Monday, June 06, 2011

"confidential mission"

semalam seharian AKU mengadap...
macam-macam posisi AKU buat...
dari duduk sopan-santun..
sampailah AKU duduk katak....
dari sengal duduk katak...
AKU tukar posisi ke kuak lentang....
dari kuak lentang...
AKU tukar lagi ke posisi kuak kupu-kupu...
ahahahaha...
macam ahli gimnastik je AKU semalam...
sangat fliksibel flexible...
walau sakit badan dan mata AKU ni mengadap...
tapi AKU tetap enjoy macam PUTERI selalu cakap tu...
yang penting KITA ENJOY!!!
banyak juga yang telah AKU dapat semalam....
nanti AKU kongsi dengan KAMU-KAMU semua k....
sebab AKU tak tahu di mana suis untuk AKU hentikan aktiviti AKU ni..
sebab AKU dah rasa ENJOY sesangat...
macam orang yang baru-baru hendak bercinta...
semua nampak best je...
bak kata orang AKU di sini...
'siuk'!!!



BLOGWALKING satu senaman para bloggers sihat :)

semakin banyak BLOGWALKING semakin sihat bloggers itu!!

yeayyyyy!!!
Happy Blogging guys!!
cheers!! 







YOGA is the practice of quieting the mind...
hmmmm..
BLOGWALKING is the practice of feeding our minds...
nyumnyumnyum.....








P/S: terima kasih sebab berblogwalking di sini....DOMO ARIGATO!!!!



No comments:

Post a Comment