Wednesday, June 29, 2011

BLOG KESAYANGANKU

sedang AKU berblogwalking tadi...
AKU temui lagi satu segmen baru...
anjuran khas dari Freaky FIRDAUS...
sebab mudah dan senang...
AKU terus join...
memandangkan...
AKU pun dapat benefit dari segmen ni...
selain dapat tukar link dengan DIA....
DIA sudi nak promote "iKUt CaRAkU" ini...
aduiiiiiiiiii...
siapa tak nak bukan...
mestilah AKU join...
bukan benefit tu ada dekat DIA...
tapi tempias juga dengan AKU di sini...
sebab AKU percaya...
KITA saling bergantung antara satu sama lain...
atau paling senang AKU ungkapkan...
KITA BERSIMBIOSIS antara satu sama lain...
adiosa!!!

P/S:pssssssssssttttttt...KAMU-KAMU semua join la...kalau nak join KLIK SINI!! HAPPY BLOGGING SEMUA!!


8 comments:

  1. oo yeah, hehehehe selamat berjuang cik wedges!

    ReplyDelete
  2. singgah dari blog FL.. jom vote blog gary dalam pertandingan blog kreatif...
    (ayat copy paste... hahaha)

    ReplyDelete
  3. dtg dari segmen blog kesayanganku..cek myyra dtg follow..

    ReplyDelete
  4. syuxer singgah sini dari segmen freaky..:)

    salam kenal dan follow u #141

    n jom exchange link dengan syuxer

    http://syuxermelankolia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mie: yeayyyyyy....semangat ni mie...hihihihi :)

    Andrik McVean:Hi Andrik..thanks for following me and thanks for the compliment :)

    Gary: hihihi ok Gary...nanti saya vote k.. :)

    myra Faez:terima kasih sebab sudi datang dan follow.. :)

    Syuxer: salam perkenalan kembali..thanks sebab follow :)

    ReplyDelete
  6. salam kenal....

    singgah dari blog freaky... segmen blog kesayanganku...

    follow cni...

    ReplyDelete
  7. mari ramai2...join segmen baru firdaus life

    ReplyDelete
  8. singgah sini walau lambat.. heheh
    salam perkenalan..
    cantek blog.. (^_^)

    ReplyDelete