Sunday, June 19, 2011

SELAMAT HARI BAPA, PAA :)

Hari ini...
AKU rasa janggal untuk mengatakannya...
mungkin AKU tidak serapat mana dengan dirinya...
bukan AKU tidak sayang...
AKU sayang dengan dirinya...
memang AKU sayang...
dan AKU tahu DIA pun sayang akan AKU...
jauh lebih sayang dari AKU yang sayang akan dirinya...
DIA sanggup buat apa sahaja untuk AKU...
itu sudah pasti...
begitu juga AKU..
tapi kekadang itu....
darah muda AKU cepat melenting....
cepat sangat hendak mengalah...
namun...
DIA tidak pernah rasa hendak berputus asa...
sebab DIA tahu...
AKU perlukan sokongan orang seperti dirinya....
sebab dari anak matanya...
AKU sudah tahu...
DIA tidak pernah akan tinggalkan AKU begitu sahaja...
DIA tahu...
AKU bisa mengubah kehidupan ini...
kerana...
semangat DIA, AKU bisa setabah ini...
segagah ini...
untuk menghadapi hari-hari esok....
DIA tidak kisah...
jikalau dirinya ditimpa susah....
namun...
DIA kisah..
kalau AKU yang ditimpa susah...
kerana DIA tidak mahu AKU melalui hari susah itu...
hmmmmm...
bagaimana harus AKU katakan lagi...
DIA jauh lebih sayang akan diri AKU dari dirinya sendiri...
buatkan AKU terhutang kasih dengan dirinya..
kerana kasih pengorbanan dirinya..
jauh lebih banyak DIA lakukan..
untuk AKU yang DIA panggil ANAK...
DIA adalah BAPA AKU satu-satunya....
terima kasih  PAA....
SELAMAT HARI BAPA..PAA 


inilah AKU dan MEREKA yang AKU sayang...




P/S: ku panjatkan doa kepadaNYA agar KAMI tetap di bawah naungan kasih sayang dariNYA... semoga kasih sayang antara KAMI akan berpanjangan selamanya....I LOVE MY FAMILY...


No comments:

Post a Comment