Sunday, June 26, 2011

CHALLENGE YOURSELF 10 THINGS

Hari ni kerja macam biasa BLOGWALKING..
banyak juga segmen yang kena anjurkan oleh para blogger ni...
macam MR.GARY ni...

nak JOIN..
KLIK kat nama MR.GARY 


tertarik juga AKU nak join...
tapi persoalannya...
AKU mampu ke menyahut cabaran MR.GARY ni..
cabaran 10 hari...
KAMU-KAMU semua berminat tak?
sekurangnya...
Setiap Hari KAMU-KAMU semua ada entri yang hendak di kongsi bukan...
AKU memang nak join benda alah ni..
tapi...
persoalannya...
AKU mampu ke menyahut cabaran ni...
hmmmm...
tarik nafas panjang-panjang...
AKU akan join...
insyaAllah....
bermula sebentar lagi....


P/S: contest dari PRINCE aku tak buat dahulu...memandangkan due date masih panjang....aku pun poning nak mencari gambar-gambar yang aku nak upload... :) last aku join benda alah ni pulak...heeee

1 comment:

  1. hehehe~ meh2 kita join reramai... hahaha... gary dah start ngan day one!! ngeee...

    ReplyDelete