Wednesday, June 01, 2011

di pertengahan....

dah masuk pertengahan tahun 2011....
hmmm....
pantas sungguh masa meninggalkan jejaknya...
sedar tak sedar..
AKU dah hampir 5 bulan AKU menyandar 'title' seorang 'cikgu'...
memang cepat masa meninggalkan KITA semua...
apa kehendak dan matlamat AKU dan KAMU...
sudah tercapai di pertengahan tahun ini...
hmmm...
untuk AKU...
perubahan setengah tahun ini...
banyak membawa AKU erti kesyukuran...
namun ada banyak lagi perlu AKU tamatkan...
untuk sepanjang tahun 2011 ini...
apa pun...
kepuasan akan dapat KITA kecapi...
seandainya...
KITA semua tahu menghargai erti kesyukuran...


P/S: sekian lama tidak mengemaskini entri baru...sepanjang akhir bulan MEI yang lepas...banyak kejadian dan program yang dijalankan di sekolah...dengan exam PKSR..sambutan HARI GURU dan SUKANEKA sekolah lagi...nanti AKU 'share' ...insyaAllah....sekarang masih mood bercuti dan rehat :) 



No comments:

Post a Comment