Wednesday, June 08, 2011

Blogging Itu AKU suka


ni segment kali 3 AKU join di dunia maya blogging ni...
kali ni AKU menyahut seruan dari rakan blogger..
sebab nak join segment ni senang saja...
ada header  macam AKU letak kat atas tu...
post entri macam header tu...
kemudian tagged sesiapa yang suka blogging dan blogwalking tu...
makanya AKU tagged sesiapa yang sudi join..
nak AKU tagged specific rasa AKU macam masih baru nak kenal KAMU-KAMU semua..
jadinya AKU masih malu-malu nak tagged KAMU-KAMU semua...
tu yang randomly AKU buat...
harap ada KAMU-KAMU yang luck banyak hari ni...
boleh join segment ni...
nak tahu lebih lanjut lagi..
klik dan tengok ENCIK SYAIMZhebat..
apa pun..
HAPPY BLOGWALKING DAN HAPPY BLOGGING semua!!!

Blogwalking pun macam baca buku juga...
tapi bezanya kita boleh interaksi terus dengan si penulis itu...
dunia maya tanpa batasan yang buatkan KITA boleh cedok segalanya..
terpulang dengan AKU dan KAMU-KAMU semua untuk memanfaatkannya...
ADIOSA!!






No comments:

Post a Comment