Thursday, December 02, 2010

TIADA BATAS MENUNGGU...

Telah lama ku memendam rasa
Cinta ini untuk dirimu
Dan kini saatnya aku mengatakan padamu
Ku harap kau dapat menerima
Oh...Ho...
Oh...Ho...

Jujur aku tak dapat berpaling
Yeah..Tiba hati t'lah tentukan pilihan
Aku tak memaksa kau untuk menjawab saat ini
Pakai saja waktu yang kau butuhkan
Hey..Ku harap kau percaya
Kesungguhanku padamu

Reff:
Satu dua minggu akan ku tunggu
Dua tiga bulan masih ku tunggu
Empat lima tahun ku masih di sini
Sampai bulan tak bersinar
Dan mentari telah sirna
Ku akan tetap setia menunggu

Kini bukan waktunya untukku
Bermain dengan hati
Aku mencari seorang kekasih
Yang setia padaku untuk selamanya

Satu dua minggu akan ku tunggu
Dua tiga bulan masih ku tunggu
Empat lima tahun ku masih di sini
Sampai bulan tak bersinar
Dan mentari telah sinar
aku akan tetap menunggu...


p/s: betul aku jatuh cinta dengan lagu mereka ni....aduiiiiiiiiiiiiiiiiii....love theory... :)))

No comments:

Post a Comment