Sunday, December 26, 2010

CaRAkU.......

bila stress...apa yang sering kalian lakukan...mesti ada cara yang tersendiri bukan...ini CaRAkU...

1. cari ruang untuk diri sendiri
2. berdiam seketika...
3. menyumbat telingaku dengan earphone
4.listening to my mp3 songs loudly
5. semestinya pilihan utama ku...(Rihanna, Chris Daughtry, Breaking Benjamin, Avenged Sevenfolds...)
6. tak kisah kalau lagu tu berulang-ulang aku dengar...halwa telinga aku sedia mendengarnya..kerana begitulah aku menyedapkan perasaan yang tidak senang ini...
7. keep listening sampai aku rasa perasaaan itu pergi sejauh yang mungkin...
8.paling aku suka lagi..bila dengar dengan speaker ku...
9. bila stress with someone...aku lebih suka tidak menengok muka yang buatkan aku stress...
10.pergi jauh semungkin..mengelak dari menengok muka itu..jika tiada cara juga...
11. lebih baik berdiam..dari aku berkata-kata
12..sebab aku tak suka bila terjadinya perang mulut...
13. coklat can makes me feels good too!!!
14. berjalan menengok alam hijau...absolutely can makes me feel good...
15.capture the nature beauty...
16. takes showers...hahahahaha buat cooling therapy sendiri...
17. reads my novels..
18. zzzzzzzZZZZZ take a nap...

hmm...itu CaRAkU.....cara anda pulak bagaimana... :)




No comments:

Post a Comment