Tuesday, December 14, 2010

SNAP sana SINI


 AKU and LIZA ambik pose time beratur nak beli tiket movie...igt nak tengok NARNIA 3D ataupun tengok RAPUNZEL the TANGLED 3D...last nya tengok HP DEATHLY HOLLOWS P1..gara-gara 2 pilihan yang nak ditengok full house....walaupun movie HP ni agak slow...and a bit boring sikit la...so far overall ok jugak la...part sedih adalah part GOBLIN yang chumey tu mati....aduiiiii...GOBLIN tu chumey....betul...:)

 LIZA jadi mangsa lensa kamera ku....memandangkan I LOVE TO TAKE PICS... :))

 AKU and my MR.Camera :) 

 Ambik gambar sendiri melalui cermin.... :)


 kAMI and KLCC yang terpotong....heeeee...ni la jawapannya apabila tak ada cameraman ke3...hihihi :)


Our LUNCH DOUBLE CHEESE BURGER :P take away..and makan kat TAMAN SURIA KLCC.. :)


 Dari pandangan tepi LIZA :) 
plan nak cari toilet..last-last tersangkut lak kat kedai CHRISTMAS souvenir ni....apa lagi...tangan ku rasa kegatalan nak snap satu dua kat sana... :) THanks to LIZA...hihihihi kerana nak jugak layan permintaan aku ni...hihihihi hatta dalam hati dia AKU tahu..dia malu-malu kucing...hahahahaha :)) 

 hihihihi cik LIZA lagi....:)

 LIZA and the bears........... :)

 AKU and MR.BIG BEAR
hihihihihi..besar bear ni...kalau aku duduk kat belakang bear ni...mungkin korang pun tak nampak aku agaknya....hihihihi betul...tengok saja kepala bear tu...dah boleh tutup half badan AKU....hahahahaha :P

 yang ni aku paling suka....I LIKE!!! dengan usaha inovasi yang ada...aku apa lagi...ambik kesempatan ambik peluang yang ada...tadaaaaaaaaaaa...hihihihi  :)

 AKU di balik tingkap.... :) THANKS LIZA....

 ada rupa macam owner kedai tu tak??hihihihihi nasib baik la...tak ada orang nak melarang kita orang yang ambik gambar dalam kedai tu...hihihihihi :))

 KAMI @ toilet...
hahahaha satu lagi tabiat yang AKU suka buat...
ambik gambar kat toilet....hahahahahaha  :P

 KAMI lagi.....masih @toilet....
hahahahaha :) 

 HA!! CAUGHT YOU!! hihihihihi 


LIZA and AKU ambik kesempatan depan kedai bunga...
hihihi nasib baik la tak kena tegur...:) 


_THE END_


p/s: maka dah tertunai janji AKU dengan kalian bukan... :) 

No comments:

Post a Comment