Thursday, December 02, 2010

pertama kalinya...

pertama kalinya...aku mendengar..aku dah jatuh cinta...betul-betul aku akui aku sudah jatuh cinta dengan ABDUL & THE COFFEE THEORY ni...thanks to the follower kat twitter....yang tengah #nowlistening lagu ni...apa lagi..aku search la...bila dah cari..aku dengar...wow...aku betul-betul sudah jatuh cinta lagu-lagu dari mereka ni...now apa lagi...dengan kuasa di hujung jari...segalanya sedang ku usahakan...hihihihihi here aku sharing track-list album ABDUL & THE COFFEE THEORY - 'LOVE THEORY' layannnnnn................

  1.  Aku Suka Caramu
  2. Ijinkan Aku
  3. Mulailah Dengan Cinta
  4. Happy Ending
  5. Fun In Love
  6. Memutar Waktu
  7.  Ku Cinta Kau Lebih Dari Kemarin
  8. Proses Melupakanmu
  9. Agar Kau Mengerti



ni ABDUL the vocalist 

p/s: still finding the others...

No comments:

Post a Comment