Wednesday, December 15, 2010

'bla bla bla'.... :P

Sekarang AKU dan KAMU semua dah berada di pertengahan bulan terakhir di penghujung tahun 2010...hmmm..rasa cepat masa itu berlari meninggalkan tahun 2010...rasa seperti masih di pertengahan tahun lagi...mungkin AKU sahaja yang merasakan perasaan sedemikian....tidak bagi KAMU mungkin..apa pun yang telah KITA lakukan disepanjang tahun 2010 ini..pastinya membawa bermacam satu kisah yang mungkin akan menjadi sebahagian dari lipatan kisah kehidupan KITA....

Sebentar tadi AKU cuba merenung balik apa yang telah AKU kongsikan dalam 'iKUt CaRAkU' disepanjang tahun 2010 ini....tak banyak yang AKU kongsikan..tapi cukup menandingi entri tahun yang sudah....ALHAMDULILAH....walau tak banyak..tapi AKU rasa bersyukur...sekurangnya, AKU masih dapat bertahan meneruskan ruangan 'iKUt CaRAkU' dengan cara yang berbeza berbanding tahun yang sudah....bukan senang untuk AKU mencuri ruang dan waktu untuk mempertahankan 'iKUt CaRAkU' ini....pahit manis tahun 2010 bersama 'iKUt CaRAkU' menjadi daya pengukur untuk AKU meneruskannya ke tahun depan dan akan mendatang....hihihihihi apalah AKU hari ni...bercakap seperti KITA dah penghujung tahun 2010...apa pun...nikmatilah hari-hari yang masih berbaki ini dengan sebaiknya...AKU tetap dengan 'iKUt CaRAkU' :)

aku bila ber 'bla bla bla' ntah apa-apa....hihihihihi  :)

No comments:

Post a Comment