Monday, July 04, 2011

DAY 7: 10 IMPORTANT PEOPLE


AKU teruskan lagi dengan DAY 7 pula...
AKU kena top up cabaran yang ketinggalan ni....
walaupun cabaran AKU ni macam dah tak valid entri DIA...
tapi sekurangnya AKU buat juga bukan...
tidak AKU meninggalkan berlalu sepi tanpa berita....
AKU cuba lakukan semampu yang AKU terdaya...

jom check it out, who are the most 10 important person in my life :)
kiranya VVIP (Very very important person) dalam hidup AKU..
MEREKA bukan siapa-siapa...
MEREKA bukan insan hebat di dunia ini...
tapi MEREKA cukup hebat dalam dunia AKU!!!
kerana MEREKA inspirasi AKU...
always be beside me....
itu buatkan MEREKA ini VVIP dalam hidup yang begelar AKU :)

  1. MAMA AKU....yang ni memang insan paling penting dalam hidup AKU...walau mama AKU bukanlah insan yang terpelajar, cuma belajar takat darjah 1 je...tapi pengaruh MAMA memang kuat untuk AKU..sebab MAMA memahami AKU :)
  2. BAPA AKU....yang ni lagi lagi super penting dalam hidup AKU..sebab BAPA lah yang KUAT MENDORONG AKU dan KAMI untuk terus ke tahap ini...sebab BAPA selalu berpesan katanya DIA tiada harta mahu diberikan dan diwariskan...cuma mampu memberikan peluang untuk menimba ilmu sebagai HARTA...sebab KAMI bukan orang senang...jadi BAPA harap dengan ilmu dapat menyenangkan dunia dan akhirat KAMI.....terima kasih BAPA :)
  3. ADIK AKU...pasalnya jarak umur AKU dan DIA hanya setahun...jadinya, DIA ni dah jadi kawan sepermainan AKU dari kecik lagi...hihihihi sayangnya bila KAMI bersama-sama, DIA selalu kena anggap KAKAK bukan AKU...sebab DIA nampak serius dan pendiam mungkin dari AKU yang banyak pot pet ni....heeeeee :P
  4. ADIK BONGSU AKU.....ni penting juga...pasal ni member gaduh AKU ni...walau KAMI selalu bertekak dengan hal-hal remeh, tapi DIA penting juga...pasal kalau tak, sunyilah rumah KAMI ni...lagi pun, kata orang tua-tua..."AIR YANG DICINCANG TAK AKAN PUTUS" gaduh-gaduh manja je tu...bukan serius mana pun...lumrah ADIK BERADIK bukan...sedangkan lagi LIDAH TERGIGIT...:P
  5. MY GIRLFRIENDS.....wahhhhh..yang ni penting ni...sebab MEREKA banyak buatkan hidup AKU lebih happening dan colorful!!walau AKU dan MEREKA dah berjauhan, tapi percayalah itu bukan satu penghalang untuk KAMI terus berhappening!!GIRLS YOU ALL THE BEST!!LOVES YOU ALL...XOXOXOXOXO :)
  6. MY AUNT atau AKU panggil BABU....yang ni penting juga...sebab DIA dah treat AKU dan ADIK-ADIK AKU macam ANAK DIA....memandangkan DIA tidak berkawen dan tidak mengambil ANAK ANGKAT..jadinya KAMI inilah ANAK BUAH dan ANAK DIA :)
  7. KELUARGA KEMBANGAN AKU!!yang ni AKU nak list susah juga...karang tertinggal dalam list karang, ada yang kecik hati..jadinya AKU katakan secara keseluruhan sahaja...iaitu semua keluarga kembangan sebelah MAMA dan BAPA memang insan-insan VVIP dalam hidup AKU...memandangkan KAMI adalah satu KELUARGA BESAR!!
  8. KAMU yang selalu buatkan AKU tersenyum suka sendirian...KAMU yang selalu doakan kesejahteraan AKU dan keselamatan AKU....KAMU yang selalu bersedia meminjamkan telinga KAMU....KAMU yang setia di sisi AKU...KAMU adalah VVIP AKU!!! (berharap adanya KAMU satu hari nanti... )
  9. KAMU-KAMU semua!! KAMU-KAMU semua yang sudi mem "follow" AKU di SINI!!KAMU-KAMU semua yang sudi berhenti dan membaca entri ntah apa ntah dari AKU....yang sudi memberikan ruang masa KAMU-KAMU semua untuk insan yang tidak KAMU-KAMU semua kenali seperti AKU ini...betul-betul buatkan AKU terharu adanya KAMU-KAMU semua di SINI!!apa sudikah KAMU-KAMU semua untuk AKU listkan sebagai VVIP AKU???
  10. MEOW MEOW KAMI!!hihihi yang ni memang bukan person, tapi MEREKA dah menjadi sebahagian dari keluarga AKU!!! :)

P/S: KAMU VVIP AKU!!! :) 









2 comments:

  1. erk!.. tergamam sket kat part girlfriend tuh... hahahaha..

    ReplyDelete
  2. Gary: tergamam pasal apa lak? :) hihihihihi

    ReplyDelete