Monday, July 04, 2011

AKU RINDU KAMU!!!

wahhhhhhhhhhh...
akhirnya!!!
AKU dapat bernafas lagi di dunia blogging ni!!!
ingatkan dah mati dah blog AKU ni....
huhuhuhuhuhu...
4 hari tu!!
AKU tidak men'update' entri baru!!!
aduiiiiiii..
kangen ni....
gatal sungguh tangan AKU nak menaip...
tapi..
AKU tahan je...
bukan apa...
hari Jumaat yang lepas...
berjalannya pelancaran 1 Murid 1 Sukan di sekolah AKU tu....
sebenarnya, hari Sabtu 2 Julai tarikh pelancaran itu...
sayangnya, pihak PKSPP Limbang adakan sukan pula...
jadinya, telah di awalkan pula...
meriah sungguh!! 
AKU join berlari gak...
hahaha tapi separuh jalan je AKU lari...
hihihi..
yang tak puas hatinya...
AKU dapat no.3 juga..
walaupun AKU balik naik Motor!!
hahahahahaha...
dah tu, AKU kena wakenabeb!!
nanti AKU upload k gambar tu!!
apa pun...AKU memang rindu la dengan KAMU!!!


P/S: fuhhhhhhhhhh...banyak nya hutang entri AKU ni....jap AKU nak langsaikan satu persatu k...sabar :)



No comments:

Post a Comment