Tuesday, July 05, 2011

DAY 9: 10 WAYS TO WIN MY HEART


fuhhhhhhhh....
akhirnya AKU sampai juga entri yang menarik ni....
hihihihihi...
bukan yang lain tak menarik..
tapi yang ni...
AKU rasa macam tercabar sungguh ni...
hahaha sebab AKU kena nyatakan macam mana KAMU-KAMU boleh win my heart...
tapi tidak mengapa..
AKU tetap akan memberikan jawapan yang positif...
agar KAMU-KAMU kenal AKU macam mana orangnya....
OK..JOM SEMAK CARA NAK MEMENANGI HATI AKU NI....
(tarik nafas dalam-dalam, dan hembus perlahan-lahan)
>
>
>
  1. pertama sekali, KAMU kena senyum dengan AKU....bila KAMU senyum, AKU akan pasti senyum balik tanpa rasa ragu-ragu..sebab senyum itu satu sedekah bukan :)
  2. bila dah senyum...tak salah KAMU say HI dengan AKU....dengan  HI AKU akan  HI balik dengan KAMU... :)
  3. jikalau AKU diam seribu bahasa, jangan KAMU diam juga...cuba say something yang boleh buatkan AKU nak buka mulut..tidak pun, KAMU kongsikan AKU joke yang boleh buatkan AKU kembali untuk senyum... :)
  4. Bila AKU rasa hendak bercerita atau merungut sesuatu, KAMU pinjamkan telinga KAMU untuk mendengarnya...itu sudah cukup buatkan AKU senang dengan KAMU!!!
  5. BE YOURSELF!! jangan copycat dengan orang lain...jadilah diri sendiri...tidak perlu menjadi orang lain, untuk buatkan AKU impress dengan KAMU...
  6. Kenali AKU dan terima AKU seadanya!!kenali AKU perlahan-lahan, tak perlu tergesa-gesa...sebab AKU pun akan cuba untuk kenali KAMU perlahan-lahan..dan terima segala kekurangan AKU...sebab AKU bukanlah insan yang sempurna mana..AKU punya kelemahan dan kekurangan juga...jadinya AKU pun, tidak akan expect KAMU  sebagai insan yang sempurna juga :) 
  7. Sabar dan sentiasa sabar...sebab kekadang AKU boleh buatkan KAMU hilang sabar...mungkin kekadang sikap acuh tak acuh AKU buatkan KAMU hilang sabar dengan AKU....bukan AKU tak kisah dengan KAMU..tapi inilah diri AKU...
  8. Tunjukkan AKU yang KAMU really care about AKU....walau kekadang AKU rasa KAMU seperti NENEK tua...tapi dalam hati AKU, AKU tahu kalau KAMU ambil berat pasal AKU....
  9. semakin KAMU ingat benda-benda remeh mengenai AKU...semakin AKU rasa KAMU memang ambil berat dan kisah dengan AKU!!KAMU telah buatkan AKU terkagum seketika dengan daya ingatan dan usaha KAMU itu...akhirnya, AKU senyum dengan KAMU :)
  10. last but not least, KAMU hormat dengan pendirian AKU...sebab mungkin AKU dan KAMU tidak punyai pendapat yang sama...jadinya hormati pendirian AKU...sebab AKU akan bertindak sedemikian rupa juga dengan KAMU :)

P/S: kenali AKU satu persatu... :) 


 


No comments:

Post a Comment