Monday, July 04, 2011

DAY 6: 10 items You Can't Live Without

terlebih dahulu...
AKU ingin memohon seribu kemaafan dengan KAMU-KAMU semua..
sebab AKU telat untuk update entri 10 DAYS CHALLENGE ni...
maaf, AKU buatkan KAMU-KAMU tertunggu-tunggu...
terutamanya GARY (tuan penganjur) dan Keen...
maaf ada hal yang menyebabkan AKU tidak dapat update entri cabaran 10 HARI ini...
tergaru-garu hati AKU nak update..
tapi AKU terpaksa akur...
hari ini...
AKU cuba melangsaikan entri DAY 6: 10 ITEMS YOU CAN'T LIVE WITHOUT 
So let's check out KAMU-KAMU :)

  1. AIR!! sini aku ak cakap 2 benda...AIR dan AIR.. :p (AYER dan UDARA) 2 benda ni KAMU-KAMU pun perlu bukan... :) kalau tiada, hmmm alamatnya tak lama la hidup kat dunia ni..
  2. FOOD teacher!! adeiiiiiii..tetiba pulak suara budak yang menjawab..hahahaha masa kelas Science Year 2, AKU tanya dengan bebudak...pasal benda ni..tetiba sorang tu jawab, FOOD, AIR and WATER teacher!!hihihihi sebab dah belajar pasal Needs of Living Thing :P  comei sungguh student AKU ni...senyum AKU... :)
  3. NOKIA 5220 EXPRESS MUSIC AKU!! walau hp AKU ni tidak sehebat smart phone macam BB atau Iphone KAMU-KAMU itu, tapi banyak maklumat sulit yang AKU simpan dalam tu...hihihihi ada sentimental value yang AKU sayang dalam tu... :)
  4. DIGI :) kemana AKU pergi, DIGI juga network AKU pakai berkurun lama...hihihihi tanpa DIGI macam mana AKU nak berhubung dengan KAMU yang AKU SAYANG SANGAT!!!lagi-lagi KAMU yang buatkan AKU senyum selalu...hahahaha :P
  5. OPTIMUS PRIME AKU....hahahaha yang ni COMPAQ PRESARIO V3500...pengarang jantung AKU ni...buah hati AKU yang tidak pernah menghampakan AKU.. :) 
  6. LIL PRIME :) apa pulak ni??hihihihi yang ni PHILIPS GOGEAR MP3 AKU!! yang ni memang peneman setia AKU...mana AKU pergi wajib AKU bawa ni...lagi-lagi kalau AKU travelling sorang-sorang....kalau tiada peneman AKU ni...alamatnya AKU mati kebuhsanan duduk travelling sorang-sorang :)
  7. CIK BERUK AKU!!huhuhuhu walaupun CIK BERUK band CELCOM AKU ni bermasalah sikit kekadang itu, tapi AKU tetap SAYANG juga...sebab, kalau tiada, macam mana AKU nak berhubung dengan KAMU yang AKU SAYANG SANGAT ni...karang demam RINDU pula... :P
  8. ZA SKIN CARE PRODUCT BLEMISH SHOOT !!huhuhu yang ni, memang AKU tak boleh tinggal dah....memandangkan muka AKU cepat sangat berminyak kebelakangan ini..jadinya AKU memang memerlukan benda alah ni....wajib untuk di bawa ke mana-mana AKU pergi sekarang ni...huhuhuhu
  9. $$$....huhuhu yang ni...memang tak boleh hidup kalau zaman sekarang ni kalau benda ni tak ada...bukan maksud AKU $$$ itu segalanya, tapi segalanya memerlukan $$$...hmmm...AKU bukan nak jadi perempuan materialistik..tapi AKU rasa dunia semakin kejam..sebab $$$ itu diperlukan dalam segenap perkara dalam  kehidupan KITA...kalau AKU tak ada $$$ macam mana AKU nak hidupkan CIK BERUK dan DIGI AKU tu...huhuhuhuhu :(
  10. Last but not least....hihihiihi AKU tidak boleh hidup tanpa KAMU-KAMU semua!!!sebab kalau KAMU-KAMU semua tak ada, tak colorful la hidup AKU...suram saja...hihihihihi sebab setiap KAMU bawakan satu color untuk warnai hidup AKU....yeayyyyyy... :)



P/S: kejap-kejap lagi AKU ping entri yang tertinggal k.... :)



No comments:

Post a Comment