Friday, May 06, 2011

'Ayee!!'

sementara menunggu...
sementara menanti..
AKU ingin berkongsi dengan KAMU-KAMU semua..
hendak KAMU-KAMU semua jenguk-jenguk sekejap..
mana tahu..
kalau-kalau...
KAMU-KAMU semua suka dengannya..
AKU tidak memaksa..
tapi sekadar berkongsi dengan apa yang AKU lihat..
dengan apa yang AKU tengok..
mungkin KAMU-KAMU semua tidak suka..
tapi AKU tetap nak berkongsi juga..
kot-kot KAMU-KAMU tergerak hendak menontonnya...
buang kebuhsanan kebosanan KAMU-KAMU..
kalau suka AKU dan KAMU-KAMU semua boleh jadi 'member'..
tapi AKU tak paksa..
hanya sekadar membuang masa sementara menunggu ini..
sekarang ini...
AKU tengah 'gian' dengan 'FAIRY TAIL'
sungguh AKU rasa 'anime' ini 'best'..
boleh buatkan AKU beremosi...
rasa tak sabar menunggu 'episode' seterusnya..
semangat 'FAIRY TAIL' buatkan AKU kagum..
sungguh...
setanding dengan 'NARUTO'...
tapi AKU terpaksa bertabah...
bersabar...
menunggu CIK BERUK ..
kekadang, AKU naik toncang juga..
bila mengenangkan CIK BERUK yang begitu lembap..
'slow and steady' saja...
bikin AKU hilang kesabaran..
tapi hari ini..
AKU kembali menjenguk...
masih mampu bersabar...
masih mampu bertahan...
demi berjumpa dengan Natsu...
AYEE!!!!


FAIRY TAIL

NATSU DRAGNEEL
always says "I'm all fired up!!!

HAPPY (always says "AYEE")
'chumil' sangat

P/S: inilah AKU apabila 'free'.. 



No comments:

Post a Comment