Saturday, May 02, 2009

trima padah...

hmmm...syukur la..aku sempat finish up my Malaysian studies assignment mlm tadi..tu pun inda pasal2 aku kena stay up samapai kul 7.30pagi!!!!siapa suruh buat last minutes..hihihihi kan dah trima hadiah nya...mau tau pa hadiah yang aku dapat this morning????hihihihi sudah pastinya MATA PANDA!!!huhuhuhuhu manakan jua, kul 10.00 aku kena pass up scrap book lam lecturer pigeon hall...huhuhuhu dah la mata sembab..got headache lagi...pasal inda cukup tido la...

try melelapkan mata petang tadi...tapi still cannot..sal aku bukan lah type yang bley tido petang...as the solutions nya aku pun...apa lagi..surfing lagi la...checking up my FB..my tagged...hmmm..buka2 pun sama jua...nothing inside..apa lagi aku terfikir mau update something in this blogs..

kalau dikirakan, aku has nothing to share in this blogs..hmmm...pa yang ada hanyalah denyutan kepala ku yang sakit...mata yang ngantok..but still cannot sleep at this times...huhuhuhuhu jelous nya aku meliat 2 urg kawanku lagi..hmmm..nyaman and siuk saja rupa durang tido...kan bagus mun kediaku pun bley mcm durang....hmmmmm...pa pun yang sure nya..tonight aku akan tido awal...recover balik energy yang aku curahkan 100% untuk finish up my scrap book...hahahahaha actually not 100%..kalau 100% dah tantunya aku bley siap awal lagikan..hihihihi:P during struggling finishing up my scrap book mlm tadi..aku sempat lagi mendownload cerita korea...hihihihhi thats why aku lambat sikit untuk habiskan scrap book..hmm..tinggal a few more episodes yang blum aku download lagi...hmmmm...may be by next week aku dah complete download crita korea atu...hahahahaha can't wait to watch that korean drama...

actually, aku dah liat crita tu masa semester break ari tu di rumah..tapi still mau liat lagi..sal ada a few episodes yang aku ter miss...hihihihihi gpun, aku mau my housemates watch that movies...sal aku liat crita tu pun di RTB 2 (it's brunei tv channel)....hmmm..crita tu blum di tayangkan rah mana2 tv di M'sia...movie tu kiranya the latest la jua...title movie tu 'WHO ARE YOU'...hihihihi so to anybody that loves to watch latest korean movies search it at mysoju.com...mun aku inda silap...movie atu release early of this year...hmmm...it's kind of comedy and romantic movie..so recommended to watch it...hihihihihi

k la...i've got to stops at here..hmmm...wanna help my housemates for preparing dish for dinner tonight..hahahahaha just helping cutting the bawang ja la...coz i not really experts in cooking...hahahahaha kalau makan..yes!!!i'm the champions..hahahahaha

got to go...later on, aku sambung crita lagi k...adiosa....:P

p/s: http://www.mysoju.com/who-are-you/

No comments:

Post a Comment