Wednesday, May 13, 2009

kemas kini....

alahai...dah a few days aku inda ter 'update' laman blog ku ani...hihihhi emm..bukannya bz tahap cipan pun..tapi aku blum ada mood untuk mengemaskini apa yang patut..ani pun aku tertanya2 dari mana aku patut mula my story for this time...hmmm..dari mana aa???
k la, aku mula dgn life aku lpas ja abis exam ari atu...emmm..flashback balik..:) hihihi abis ja exam ari tu..aku trus melepaskan gian ku ngn games yang ada lam FB..for whole day aku inda berganjak..sitting in front of my optimus (hihihi actually it's my laptop name..i name it OPTIMUS PRIME...hahaha obsession to transformer la tuk punya pasal...hihihi mostly all my gadgets that i have it..i named it OPtimus JR(for my pendrives), PRIME optimus (for my mp3 player), Optimus Transform (for my Nokia Xpress Music) :) emm..what kind of obsession i have rite??mun urang lain terdangar nie bah..inda batah kana ucap sewel ka apa...hahahaha for me..ianya adalah satu kepuasan and to showing that betapa aku sayang dgn segala benda2 yang aku miliki..hahahaha arghhh...peduli apa dangan cakap and kurapak urang kan..janji tani inda mengacau privacy urang kan..banar inda..:) oppsss..kan dah tersasar dari benda aku mau crita tadi nie..hihihi..where were am i???ahhhh..crita pasal satu ari aku menghabiskan masa layan game2 lam FB..hihihi mau di jadikan crita..memang aku rasa satu ari atu..macam aku urang yang kera sumbang ja..masing2 layan perasaan arah FB...main MAFIA WARS la..VAMPIRE WARS la..SORORITY LIFE la..emm...buat kuiz la...sampai inda ingatkan parut yang lapar...hahahaha satu hari yang sangat membengongkan untuk aku..hihihihi
on the next day nya..aku baru sedar..yang pakaian ku dah memenuhi 2 baldi besar..mana kan jua..dah di kumpul2 lam seminggu aku inda membasuh...bukan nya apa..aku nie jenis yang suka mengumpul baju ku 2-3 hari..lapas atu baru ku basuh..selagi inda panuh baldi tu..selagi atu aku ngumpul baju2 kamah...hahahaha pelik tapi benar..tu la tabiat aku sejak aku menjalankan kehidupan as a kolej student...hahahaha dah la aku nie jenis yang pakai banyak baju jua la dalam sehari atu..paling inda pun 2-3 helai baju sehari...depends dengan keadaan masa atu..bayangkan ja la..berapa banyak aku kumpul dalam 5-7 hari..banyak kan..uja dangan, sangal jua tangan kan menyasah..dah la, mesin basuh umah ani inda baik...spin ja yang dapat...mau inda mau..aku terpaksa nyasah pakai tangan ja la..dah siap ja aku me 'laundry' baju2 ku..aku pun pgi la ke PKNS..emm..bank in kan duit rah adi ku yang di Sabah..dalam2 duit ku yang inda banyak lagi tu..aku sempat jua membali kasut...hmmm..memang dasar hati yang inda tahan meliat potongan2 diskaun jualan...hihiihi mulanya aku tahan hati ja..tapi bila dah lama2 tu..inda tertahan jua kan membali..hihihi dah la...diskaun 60%...mana kan jua aku inda tergoda..harga asalnya lam RM46..dah di diskaun 60% jadi harganya menjadi RM18 ja!!!mana jua aku inda jadi gila...hmmm..dah la kasut ku untuk gi exam atu dah uzur sedikit..hahahaha apa lagi..aku pun grab ja la...kata urg..peluang atu bukan nya datang selalu..hahahaha (hihihi apa kaitan nya kan??) ntah la..aku pun inda tau sejak bila aku mula menjadi seorang yang suka shopping ani..emmm..tapi, aku inda la seteruk kaki shopping yang lain nya..aku masih under control lagi..tapi kekadang atu ja...nafsu atu menguasai diri...hahahahaha :) erm...dulu aku bukan lah jenis yang suka shopping..aku hanyalah window shopping saja..tapi keadaan mengubah aku...keadaan yang menjadikan aku seperti sekarang...hmmm..ntah la..aku pun inda sadar bila aku menjadi macam ani..hihihihi apa pun..aku inda menyalahkan sesiapa dalam hal ani..yang banar nya..semua atu bergantung dengan kemahuan dan kehendak tani kan..asal mahu and inda mahu saja kan...it's up to you, how you want to make it..:) don't blames other when you behave like it...;p
hihihi..pa crita la aku mau crita nie sebenarnya kan..dah melalut ntah ke mana..hahahaha apa pun..misi ku kan me 'update' blog terlaksana jua malam ani..hatta crita aku entah apa entah saja kan..hihihhi;p pa pun..insyaAllah...aku datang kembali lagi untuk shares some new stuff and new story for the next time...adiosa..




No comments:

Post a Comment