Thursday, May 07, 2009

EXAM MODE...

lalalalala...ari ani my first paper for midterm...paper mandarin tadi...so far alhamdulilah...syukur jua...aku dapat jwb la jua...hihihihi yang amazing nya paper tadi exactly mcm test ari atu..:P
nasib baik la aku try buat balik test atu mlm tadi..hihihihi wpun maybe aku inda kan dapat 100% correct...tapi aku rasa i've done all my best...:)

in history aku buat exam setakat ani..tadi la aku keluar paling awal...kurang dari 2jam, masa yang telah kena peruntukan tuk menjawab paper atu...hihihihi lam setengah jam saja aku dah abis menjawab semua question lam paper atu..satu pun nada yang tinggal...exam mula kul 4ptg tadi...dapat ja question paper tadi..aku trus meliat2 soalan yang ada..n trus spot to the last question...without wasting my time, aku trus jot down mandarin words yang dah sedia ada lam memori aku....laju ja tangan ku menulis answer for every question lam paper atu...sadar inda sadar...aku dah siap menjawab all the questions...without any blanks...hmm..dah abis aku check balik all my answers...ada la 3 kali aku check tadi..hopefully...i could get A's for my mandarin subject...hmmm...dah sangal2 men'check jawapan ku...aku pun mau angkat la dari meja exam..jam rah tangan ku baru ja menunjukkan pukul 4.30ptg...arghhhhh..awalnya...hmmm...dah siap tapi malu kan angkat keluar...karang kana ucap belagak...hihihihi so aku try menahan hati dari kuar awal...sabar..tunggu urg lain yang kuar dulu...emmm...better check balik..mana la tau kan..ada small mistakes yang aku inda perasan tadi...dah 10 minit berlalu...ntah berapa kali dah aku check my answers.still the same..no changes at all...so dah langu meliat jawapan sendiri aku pun memutuskan mau kuar dari exam hall...dah 4 org students yang kuar...so aku adalah di antara yang terawal peserta yang tersingkir tadi...hahahahaha

lam kul 5.00ptg tadi aku dah sampai d umah n meliat crita MERAH PUTIH...hihhihi sempat jua aku meliat crita atu ptg tadi...:) hmmm..sok paper MALAYSIAN STUDIES...wwawawawawa byk topik yang perlu di cover...hmm...dari zaman sebelum kemerdekaan sampai selepas kemerdekaan n..menyentuh lagi sistem pentadbiran MALAYSIA yang berteraskan konsep demokrasi berparlimen...hmmm...mmg banyak la...nda tau la..aku sampat cover ka inda...just wait n see ja la...k la...ani pun, aku dah curi2 masa aku tuk tulis rah blog ani...emm..aku sambung esok2 ja la..pa pun...GO MALAYSIAN STUDIES GO!!!!!

No comments:

Post a Comment