Friday, May 08, 2009

Ngalihnya.........

thank goodness paper aku tuk midterm dah abis ari ani...soalan malaysian studies tadi ok la..aku malas mau komen banyak pasal exam tadi..yang pasti , saat ani, masa ani, ketika ani....yang ada ja rah kepala ku ialah bantal n tilam ku...huhuhuhu ngalihnya bepikir tadi..soalan inda la payah...sadang jua sanang nya...ok la...:P

abis ja exam, aku n my housemates g makan rah kedai makan yang inda jauh dari tampat kami tinggal..hihihi ukan nya meraikan last paper exam..tapi disebabkan barang dapur dah abis stock...so, makan luar ja la..maybe, sok lusa baru g beli barang dapur lagi..tadi aku n laura makan nasi putih, tom yam ayam, sayur kailan ikan masin n minuman pilihan kami cola..hihihihi abis langis...hihihihi bukan nya apa..pagi tadi aku makan bread saja n minum nescafe for my breakfast...lunch aku makan maggi ja...huhuhuhu mana kan jua lapas ja aku kuar dari exam hall, parut ku dah begambus udah..tu tanda nya minta kana isi la...hihihihihi dah berhempas pulas menjawab soalan malaysian studies 2 jam lam exam hall, apa lagi stomach ku pun mula la bedundang sayang....hahahaha dah lapas di isi tadi..mata ku ani yang macam mata ular sawa yang lapas kekanyangan makan habuan basarnya...hihhihihi

pa pun, aku cuba bertahan sampai masa ani...tapi rasanya, lapas ja ani..aku tarus peng kali..ani pun aku bertahan sekajap ani pasal aku kan update ckit rah blog ku ani...sambil2 atu meliat crita princess diaries d tv3..hihihi cali la jua critanya...telatah princess mia yang cali2 atu dapat mengurangkan rasa mau tido ku...tapi bila dah time iklan...mata ku jadi layu balik...hahahahaha rasanya aku memang memerlukan rehat...emmm..rasanya aku n my room mate malam ani tido d ruang tamu kali..angkat tilam bantal kami rah ruang tamu...hihihihii memandangkan sok ari weekends...tambah lagi mlm ani mcm panas saja...so tido di ruang tamu la mlm ani...kipas bilik pun akan dibawa kuar...hahahaha nang nyaman la tido malam ani..k la..rasanya..aku dah melalut ntah apa ntah kan lam blog ani...mata pun dah layu dah...so i gotta chaw dulu...esok2 aku sambung crita lagi k...hihihihi minta2 malam ani aku akan jumpa my prince charming in my dreams..hehehe:P

No comments:

Post a Comment