Friday, May 01, 2009

percubaan pertama

hmmm..dah bertahun2 aku mau post blog sendiri..akhirnya aku dah terbuat jua..rasanya byk bnda aku kena buat lagi lpas nie..nie bru peringkat permulaan aku dalam menghasilkan blog sendiri..hmmm selalunya aku baca blog urg ja..now i have my own..hahahaha just wait n see la..pa bnda aku nak share dgn semua urg dalam blog aku nie..rasanya byk bnda yang aku merapu je kot..banding info2 penting yang aku nak share...hmmmm..igtkan buat blog nie susah gler..tapi asalkan aku mahu..semua tu tak la sesusah mana pun...asalkan ada kemahuan di situ ada jalan..rite??hahahaha

dalam percubaan pertama nie..rasanya aku hnya akan berkisar pasal diri aku je dulu..sal xde bnda yang best sangat nak d share..hari nie aku duduk terperuk je kat bilik..pa lagi assignment yang Madam Zira bagi 2 last week baru aku nak buat ari nie..mana tidak nya..sok dah mau dihantar..hmm..tension2 dgn assgnmnt malaysian studies..aku sibuk gak nak buat blog..mcm la sok2 hari aku tak bley nak buat..hhahahahaha dasar malas nak buat assgnmnt tol la aku nie..buat blog nie berkareh la pulak..hahahaha actually aku dah kehabisan idea nak buat assgnmnt buku skrap tu mcm mana..tu la pasal aku melayap buat krja lain..misalnya blog nie...hmmm..klu Madam tau...mmg nak kena aku nie..lagi pun tajuk assgnmnt tu boring semacam je..pasal PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN...KONSEP PERSEKUTUAN DAN KERAJAAN NEGERI DALAM KONSEP DEMOKRATIK BERPARLIMEN...huhuhuhuhu dah la aku nie jns yang tak suka sgt buat bnda2 mcm tu..tapi nak tak nak..aku kena buat gak...kena tahu gak..sal benda2 mcm tu..wpun aku bukanlah jenis yang mengikuti hal2 politik...pening la..nak ikut sal politik nie...out of my list la nak baca pasal berkaitan sal politik nie...aku lbh suka ambil jln tengah dalam hal mcm nie...bak kata org NO COMMENT..hahahahaha statement yang slalu artis2 jawab klu satu2 hal tu yang dorang tak nak kupas sangat..kunun nya privacy...hahahaha kan aku dah melalut..blum lama aku dah melalut cakap pasal bnda lain..hahahaha mmg dasar aku yang suka merapu ntah hapa ntah..

berbalik sal assgnmnt aku tu..aku baru sentuh pasal konsep persekutuan...hihihihi dah aku berhenti di tgh jln...lpas nie aku kena sentuh sal konsep kerajaan negeri lak...hmmm...klu aku tak nak ambil tahu sal semua nie...sah2 aku korang cakap aku nie rakyat Malaysia yang haprak kan...hahahaha sbb tu aku ckp..nak tak nak aku kena tahu gak...klu tak mmg tak guna jadi rakyat M'sia..hmm klu sekadar megah di mulut tak guna kalau tiada ilmu pasal negara sendiri..betul tak?hihihihi walaupun aku nie bukan lah arif sal hal2 perlembagaan nie..tapi sekurangnya aku tahu gak la...tak banyak..tak jugak sedikit..hihihi cukup2 untuk pengetahuan am aku je..nak kongsi tu...rasanya bnda yang aku tahu tu..semua org tahu...hahahaha

k la..aku kena stop dsini..later2 on aku sambung balik...assgnmnt aku tak siap2 g...sok kul 12 last due date nya..huhuhuhuhu apa pun aku still got tyme to do it..hahahaha alamatnya aku kena korban kan masa tido aku mlm nie...ni la padahnya org yang melalaikan keja..cukup2 Madam dah bagi tempoh 2 minggu...aku jugak yang tak nak buat..dah sok nak hntr baru gatal nak buat...hihihihi nak menyesal pun tak guna..apa pun..aku kena keep going dgn masa yang ada...hihihii sebenarnya bukan aku sorang je yang berperangai mcm nie...kawan aku yang kat rumah nie pun tak siap2 lagi...hahahahaha mana taknya aku selamba badak je melengah2kan buat assgnmnt nie..dah ade geng yang tak siap lagi..hahahaha apa pun aku akan buat habis mlm nie gak...adiosa...hahahaha jumpa lagi lam siri yang lain...hihihihi peace no war

No comments:

Post a Comment