Tuesday, January 24, 2012

ingin jadi seperti DIA...

Dia seorang pencuri...
pemaling yang hebat....
tapi dia bukan penyeluk saku biasa...
dia bertaraf profesional...
yang sangat cekap dan pantas....
sungguh...
sampaikan aku kagum akan kebolehan mencurinya...
sampaikan aku kagum akan kebolehan memalingnya...
hmmm..
siapa dia??
siapakah dia???
hingga terdetik hati aku untuk tiru sepertinya...
untuk berlagak pemaling sepertinya...
untuk menjadi pencuri hebat sepertinya..
bagiku...
dialah pemaling pencuri yang aku kagumi...
kerana dialah pemaling pencuri masa yang terhebat....
YA...
DIA adalah si PENCURI MASA..
PEMALING WAKTU yang cukup berwibawa...
kerana DIA tahu MASA itu EMAS....
EMAS yang sangat bernilai..
tiada banding taranya emas di dunia ini...
sebab itu aku mahu menjadi sepertinya...

P/S: aku si pengurus masa yang tak pernah cekap menguruskan masa....hmmmmmmm



No comments:

Post a Comment