Tuesday, January 03, 2012

2012 yang pertama



SELAMAT TAHUN BARU 2012....
semoga tahun baru ini, akan memberikan satu lagi memento untuk KITA semua dalam menggapai impian masing-masing....
apa pun impian dan harapan yang KITA sandarkan..
berharap ianya seiring dengan usaha yang dilakukan..
agar impian dan harapan itu bukanlah hanya di pinggiran MAT JENIN...
sekecil mana pun usaha itu, ianya akan membawa impak yang besar ke arah impian dan harapan itu sendiri...
hmmmm...


untuk AKU ada beberapa short list untuk AKU capai tahun ini...
antaranya....


@ Lesen P - WAJIB DAPAT  



@ JOB - akan AKU usahakan sampai dapat...InsyaAllah 




@50 - 50 BOOKS ( Target tahun ini- memandangkan tahun 2011 hanya 25 saja yang AKU dapat baca & kumpul sebagai koleksi)
ANTARANYA...AKU nak dapatkan TWILIGHT cover WHITE tu.... dan AKU nak kumpul harta karun dari RAM collection.....perghhhhh...memang AKU nak dapatkan jugak....


@ 200 - 200 post entry untuk tahun  2012...memandangkan tahun 2011 adalah satu tahun yang AKU kira agak membanggakan untuk AKU...heee....sebelum ini 2009- 28 post entry sahaja & 2010 -45 post entry

hmmmmm...
nampak remeh...
tapi ini sebahagian short list yang AKU dapat share dengan KAMU-KAMU semua...
yang lain...
AKU tulis dalam diari hati AKU je..
apa pun...
HAVE A BLAST 2012.....

P/S: by hook or by crook....short list 2012 


No comments:

Post a Comment