Thursday, January 05, 2012

Sakitnya Bila Menunggu :(

Bila AKU menghitung hari yang berlalu....
AKU jadi tak senang duduk...
hati AKU bagai nak kena siat-siat...
pedih dan geram sangat....
makin geram bila tengok dekat dinding itu...
semua bercerita tentangnya...
berkongsi suka, dan pening bersama...
tapi AKU....
masih menghitung hari....
mencongak hari...
masih ianya tak datang-datang juga...
hisyhhhhhhhh...
memang tak senang duduk macam ni...
betul-betul AKU tak senang dibuatnya...
bila agaknya..
AKU boleh berkongsi suka dan pening di dinding itu...
ohhhhhh...
FIKSYEN 302 di manakah gerangan mu sekarang ni.....


selain dari FIKSYEN 302, dalam parcel tu ada ADAM, RANGGAU & MANDATORI sekali....
macam package RAM pulak dah kali ni....huhuhuhu


P/S: bila agaknya abang posmen nak call aku ni...........aduhhhhhhhhhh.........sakitnya bila menunggu..... :( 

2 comments:

  1. novel2 ni mmg best! semua terbaik

    ReplyDelete
  2. Nazihan: aah...Ramlee Awang Murshid memang terbaik! :)

    ReplyDelete