Thursday, February 02, 2012

ALHAMDULILAH....

"ALHAMDULILAH..." itulah yang AKU lafazkan, tatkala AKU berjaya melepasi halangan yang pertama. Satu perasaan lapang di dada AKU kala itu. Mana taknya, halangan pertama tu la yang membuatkan AKU kecundang dalam ujian litar yang lepas. Rasa trauma dengan bukit pun ada masa tu. Benci dan geram pada halangan itu. Hanya kerana AKU tidak lepas halangan pertama itu. Namun, kebencian, kegeraman dan ketraumaan AKU tidaklah berpanjangan. Kerana nekad, AKU bulatkan hati untuk lakukan sekali lagi.

 I believe in second chances. If I cannot do something right at the first time, I expect or hopes to be given a second chance. I had learnt my mistake, my clumsiness at those moment, and I believes I could more better at the second round. ALHAMDULILAH...Finally I got my licence.  Weeeeeeeee..... :)


P/S: kereta bapa dah bertampal P tadi. heeee...dan buat pertama kalinya AKU drive ke bandar Limbang with my parents. On the way balik," pittttt" ..ingatkan AKU ada buat mistake di jalan. Rupanya, ada kereta kancil yang says Hi..mungkin kerana kami sama-sama NEWBIES...ahahahaha

3 comments: