Saturday, December 17, 2011

"under a tree"

KAMU........
mana nak cari KAMU....
KAMU tahu tak??
AKU sedang cari KAMU...
KAMU ada dekat mana??
jenuh AKU tunggu dekat bawah pokok tu...
puas AKU kerling jam tangan KU....
berapa lama hendak tunggu KAMU??
selalu KAMU duduk dan tunggu AKU di sana....
sampai AKU datang...
tapi...
kenapa hari ni, KAMU tak tunggu AKU macam biasa??
KAMU pergi mana??
hilang tanpa kesan.....
pergi tanpa pesan...
kalau AKU tahu..
AKU tak tunggu KAMU di sini..
KAMU tahu bukan...
AKU jenis tak suka menunggu....
menunggu buatkan AKU duduk tak senang....
hati tak keruan...
hmmmmmm....
sekarang baru AKU tahu...
KAMU memang sabar dengan AKU selama ini...
sebab, AKU selalu buatkan KAMU tertunggu-tunggu...
berjam lamanya...
tapi, KAMU tetap senyum lebar, tak merungut langsung...
sungguh KAMU penyabar orangnya...
tapi....
AKU tetap begini...
payah untuk menunggu KAMU...
jadinya AKU pergi dahulu...
tinggalkan pesan ini untuk KAMU...
kerana KAMU tahu bagaimana hendak mencari AKU...


P/S: AKU dah tahu nak buat apa...sebab tu AKU melalut di sini...sebab AKU jenuh tunggu KAMU sekarang ni.........


No comments:

Post a Comment