Tuesday, December 06, 2011

I'm in LOVE!!!

Hari ini AKU hendak buat pengakuan terang-terangan...
emm, kiranya pengakuan AKU ni AKU nak jadikan misi AKU ...
sampai bila pun AKU tak tahu bila kesudahannya...
AKU tidak pasti, bila AKU boleh menyempurnakan misi AKU ni...
AKU perlukan masa untuk menyempurnakannya...
mungkin bagi KAMU-KAMU, misi dan pengakuan AKU ni agak biasa...
tapi bagi AKU...ianya satu kepuasan luar biasa untuk AKU nyatakan...
mungkin hati AKU betul-betul terhambat dengan penangan ini...
mana tidaknya...
sentuhan pertama kalinya buatkan AKU betul-betul tertarik...
macam ada yang memukau AKU...
hahahahaha...
dengan ini AKU bertekad dan berazam hendak mengumpul segala khazanah yang teragung ini...
untuk dijadikan koleksi peribadi AKU...
TITIK, NOKTAH!!
I'M IN LOVE WITH RAM (RAMLEE AWANG MURSHID'S BOOK)


P/S: Usai dengan RAHSIA PERINDU dan UNGU KARMILA buatkan AKU tekad untuk dapatkan RAM's   collection ini....


2 comments:

  1. kb mmg minat gila kt dia ni..hehe

    ReplyDelete
  2. KB: wahhhh...mesti dah banyak koleksi dia kan...saya baru terjebak dalam kegilaan RAM'ians ini..sebab ada member yang rekemenkan tuk baca buku dia.. ;)

    ReplyDelete