Saturday, December 17, 2011

SNEAKERS VS HEELS

Sneakers VS Heels....

Sneakers pilihan AKU....
sebab...
AKU rasa senang dengan sneakers...
selesa dengan sneakers...
jalan berjam pun AKU sanggup bila dengan sneakers....
confident level AKU pun tinggi time tu...
mana taknya...
dengan sneakers, AKU boleh berjalan dengan pantas...
AKU melangkah dengan yakin..
senyum pun lebar sampai ke telinga...
sebab yakin yang tersangat-sangat...
ngeeeeeee....
tapi....
bila dengan heels...
AKU rasa kekok tersangat...
janggal tersangat....
nak berdiri pun rasa tak tetap...
apa lagi melangkah...
semua teragak-agak...
nak senyum pun dah rasa kelat..
sebab mata AKU semacam tearah ke satu tempat....
iaitu ke bawah...
takut menanggung malu...
tersandung dek heels AKU yang tak balance...
aduhai....
itulah AKU suatu ketika dahulu...
buat pertama kalinya AKU dengan heels.... 
walau sekarang...
AKU sudah mampu berdiri dengan heels...
berjalan dengan heels...
tapi...
confident AKU tetap tak seperti dengan sneakers...
kerana AKU dan sneakers sudah serasi bersama...


P/S: Sneakers VS Heels.....KAMU pilih yang mana? :)



2 comments:

  1. sneakers!! selesa..ada sekali tu pakai heels, saya just berdiri je x bejalan pun tetiba tepeleot and jatuh..malunye..huuhu

    ReplyDelete
  2. Efa: ;) sama la, saya pun ada pengalaman macam tu jugak... :) hihihihi

    ReplyDelete