Monday, October 03, 2011

pengumuman KEPADA LADIES dan GENTLEMEN

HEY LADIESSSSS!!
AKU nak berkongsi info dengan ladies sekalian...
tapi tak lupa juga untuk para gentleman yang budiman...
AKU nak KAMU-KAMU semua kenali istimewanya bulan OKTOBER ini...
bukan apa...
AKU ingin berkongsi...
terutamanya HEY LADIESSS...
sebab perkara ni memang patut kita tahu dan ambik tahu...
ok, straight to the point...
bulan OKTOBER secara globalnya telah diisytiharkan sebagai BREAST CANCER MONTH....
Bulan kesedaran terhadap Breast cancer....
dan tanggal 24 Oktober ini, adalah PINK RIBBON DAY...
simbol ke arah kesedaran kita terhadap kanser no 1 di kalangan wanita sekarang ini..
bukan AKU hendak menakutkan...
tapi ini adalah kesedaran yang patut kita ambik tahu....
hakikat ini yang patut kita terima...
bahawa kita semua terdedah pada kanser no.1 ini...
oleh itu, kita patut tahu ilmu sedikit sebanyak mengenai kanser no.1 ini...
kalau hendak tahu lebih...

ok...
akhir sekali aku hendak katakan...
bulan OKTOBER adalah bulan BAHASA KEBANGSAAN...
maaflah...
mungkin bahasa AKU masih tunggang langgang dalam blog aku ni...
tapi AKU tetap berusaha untuk menaiktarafkan bahasa AKU untuk lebih indah lagi...
adiossssaaaaaaaaaaa.....




2 comments: