Tuesday, October 04, 2011

CintaKU telah selamat sampai


hari ini...
AKU senyum lebar sampai ke telinga...
kerana CintaKU yang AKU tunggu telah pun selamat sampai....
Terima kasih Kak Shidah...
apa lagi....
AKU layannnnnnn CintaKU ini sampai lebam....
hikhik...
insyaAllah, rasanya antara minggu ini atau minggu depan...
akan menyusul pulak LOVERS AKU....
tu KAMU-KAMU kena tunggu ek..
siapa LOVERS AKU tu...
sooooo....
ADIOSSSSAAAAA....


P/S: bersantai dengan CintaKU yang baharu...........daaaaaaaa



4 comments:

  1. wow... mesti seronokkan bila dah dapt blh baca puas2 ler... tp jgn lupa kerja lain mesti dibuat gak... jgn duk ngadap jer siang malam... hehehe

    ReplyDelete
  2. E-na: Nak pinjam.....hihihihi boleh je..tapi bila hilang, kena ganti yang baru tau... :) hihihihihi

    Niena: heeeeee...tak la minah novel sangat.. :)

    Pn.Sheila: ok Mem....jangan risau, saya sedaya upaya membahagi masa dengan baik...hihihihi :)

    ReplyDelete