Sunday, September 25, 2011

jenguk kejap....

lembap sungguh cuaca kebelakangan ini....
sampai terkesan juga pada aktiviti blogging AKU...
heeeeee...tak ada kaitan pun sebenarnya...
AKU saja mencari alasan....
sebenarnya....
setiap kali aku hendak menaip entri baru....
pasti akan AKU cepat-cepat tekan papan kekunci "backspace" kembali...
hmmmmmmmm....
lama juga AKU hendak mencari entri baru sejak kebelakangan ini....
mungkin perasaan AKU masih hanyut dengan SOPHIE KINSELLA.....
beserta perasaan tak sabar hendak mendapat CintaKU yang baru lagi...
hihihihihihi...
nasib baik AKU menjumpaai DEBOOK ROOM kat FB tu....
kat sana la...
AKU menemui CintaKU...
kali ni...
AKU borong lagi banyak dari yang lepas....
ok lah...
AKU chowww dulu...
sebab nak sambung dengan COCKTAILS FOR THREE lak....
ADIOSAAAAAAAAA.........



P/S: AKU yang tengah mood Happy Reading sekarang ni.....selamat berblogging semua... :) 

No comments:

Post a Comment