Tuesday, October 09, 2012

Permintaan Aku

Aku tidak memerlukan Kau untuk menjadi kekasihku setiap masa...

Aku hanya mahukan Kau untuk menjadi pendampingku...

Aku tidak memerlukan Kau untuk menjadi buah hatiku yang ingin diagungkan setiap masa....

Aku hanya mahukan Kau untuk menjadi teman suka dukaku....

Aku tidak memerlukan Kau untuk menjadi hamba cintaku....

Aku hanya mahukan Kau untuk menjadi PA (personal assistant) ku hingga ke hari tuaku....

Aku tidak memerlukan Kau untuk membina kemewahan untukku...

Aku hanya mahukan Kau untuk membina kehidupan sederhana denganku...

Aku tidak memerlukan Kau untuk menjadi pemimpin Yang Berhormat...

Aku hanya mahukan Kau untuk menjadi imam memimpin solatku...

Hanya itu kemahuanku yang aku perlukan dari Kau.....

P/s: merindui Kau yang jauh.....

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment