Wednesday, April 20, 2011

INCIT-INCIT

pernah dengar tak dengan bidalan ini "INCIT-INCIT LAMA-LAMA JADI BUKIT"
hmmm..."INCIT-INCIT" sangat sinonim dengan AKU..
ini kerana perkataan itu sering AKU dengar dari zaman hingusan AKU lagi...
mana taknya...
hampir tiap hari AKU akan dengar bidalan itu..
agar AKU dapat menambahkan isi perut tabungan ayamku...
hihihihihi...
INCIT-INCIT atau dengan bahasa 'standard'nya SIKIT-SIKIT
membawa banyak kelebihan bagi orang-orang yang sentiasa konsisten menabung...
nampak sedikit dipermulaannya...
tapi siapa sangka dengan INCIT-INCIT itulah akan berubah menjadi BUKIT...
Alhamdulilah...berkat KONSISTEN INCIT-INCIT
yang penting, biar KONSISTEN INCITNYA...
jangan dibiarkan sepi...


P/S: Tabung Ayam tak ada, Tabung Cap Ayam pun jadilah... :))



No comments:

Post a Comment