Friday, April 15, 2011

AKU ingin......

tetiba tergerak hati aku nak berkongsi tentang keinginan aku ni...
sekian lama aku nak sangat dengan benda alah ni...
tapi aku diam-diamkan sahaja...
memandangkan aku sedar akan kemampuan aku di mana...
kata orang "UKUR BAJU DI BADAN SENDIRI"
sedar keinginan dan kehendak aku belum mampu untuk aku beli...
sekarang..
walaupun "ekonomi" tak kukuh lagi...
tapi aku sudah mula untuk meninjau-ninjau...
menilik pada kaca maya..
kot-kot ada yang tersangkut dengan kemampuan aku...
itu yang lebih utama sekarang ni...
terlalu banyak pilihan...terlalu banyak jenama..
harganya pun memang menarik tertarik...
apa yang penting sekarang ini..
aku tinjau dahulu..
"aim" dahulu mana aku nak...
bila dah abis acara "MENGUKUR BAJU DI BADAN SENDIRI"
baru aku terjah benda alah tu...
sabar untuk sementara waktu terdekat ini... :)


P/S: psssttttt....bila aku dah konfem dengan ukuran baju kat badan aku...baru aku share apa yang aku ingin sangat tu.... :) adiosa!!!


No comments:

Post a Comment