Tuesday, April 19, 2011

DIA semakin HOT!!!

aku teruja nak berkongsi entri kali ni..
nak tahu pasal apa...
pasalnya...aku nak berkongsi dengan iKUt CaRAkU..
berkenaan DIA yang semakin HOT!!
semakin PANAS seperti PISANG GORENG...
nyummmy sedap kalau makan pisang goreng panas-panas time petang ni..
heeee..
pown pown...[tu rasa orang kat area aku kalau takut kempunan]
ok chopp...berbalik kepada cecerita DIA yang semakin HOT ni..
mana taknya...DIA semakin menampakkan dirinya di merata tempat..
tapi AKU tetap SUKA!!!
sebab DIA MR.MERAHku....
jom semak kenapa DIA semakin HOT!!

1. PATAH tumbuh...hilang BERGANTI...selesai 6Progresif di TV9, DIA kembali dengan kisah JUVANA di TV3...bersiar setiap ISNIN 9 malam bermula minggu depan 25.04.2011 ni..
pasti AKU tak akan terlepas untuk mengikuti JUVANA ni..tambahan lagi KABIR BHATIA selaku penerbitnya sudah semestinya akan menjanjikan sesuatu yang lumayan untuk KITA semua nanti..



2. SENJAKALA...AKU pasti ramai yang sudah mengetahui tentang movie yang berunsur seram ni..
sayangnya AKU belum berkesempatan untuk menonton movie ini..memandangkan kawasan ku tidak mempunyai pawagam yang berdekatan...yang dekat pun tetap jauh untuk AKU pergi..
jadinya AKU bertabah untuk menunggu siaran yang tertunda... :((



3. selesai SENJAKALA...pasti ada yang akan menyusul...tapi AKU kurang pasti bila ianya akan ditayangkan lagi...BUNOHAN itulah yang AKU dapat katakan...sama ada ianya sudah ditayangkan atau belum ditayangkan...tunggu dan dengar sahaja promo yang akan datang.. :)


P/S: AKU memang suka DIA yang semakin HOT ini.... :)




No comments:

Post a Comment