Thursday, January 06, 2011

dating dengannya....

ehem.....ehem...
mari aku nak kongsi dengan korang....
aku nak dating esuk lusa ni....
betul...aku tak tipu..
rasanya lama aku tunggu..
waktu pujaan hati aku ni muncul...
aku nak set up masa dan location...
nak dating dengannya..
kena prepare ni...
bila aku lupa...
korang tolong ingatkan aku k...
sebab aku takut lupa..
nak dating dengannya...

  • 07.01.2011 (Esuk!!!) - jam 10malam...dating dengan MERLIN ku kat tv3... :)))
  • 09.01.2011 (Ahad - LUSA!!! ) - jam 9malam...SUPERHERO ku  ada kat sana..opppsss tak lupa juga buah hatiku MR.MERAH ..and my dear X Samm!!! hihihhihihihi kat tv3 juga.... :) 3 sekali gus ni...baik punya cilok!! heeeeee 
  • starting 13.01.2011 (every KHAMIS nite) - di tv9 MR.MERAH dah jadi NIK ADLI pulak....aduiiiiiiii....betul2x tak boleh miss...jam 8.30mlm..set!!!
  • p/s: so korang jangan lupa tau...tolong ingatkan aku tau....aku nak dating dengannya... :)))  


No comments:

Post a Comment