Wednesday, January 12, 2011

al-kisah date ku dengannya...

dah berhari aku tak update entri 'iKUt CaRAkU'...gatal pula jemari aku nak bercerita kali ni...kali ni aku nak cerita pasal al-kisah date ku dengannya....hmmm...sebelum ni aku ada katakan aku dating-dengannya...sekarang al-kisah lanjutan dari entri itu....heeeee

1. ngedate dengan MERLIN last friday ari tu...suksess...walaupun di awal nya halangan datang..namun segala itu dapat ku tepis..kerana sayangku dengannya...heeeee mana mungkin aku nak mengalah..beralah.kerana hati aku terlalu ingin kepingin meliat dan merenung matanya yang mengancam itu... :P

2. ngedate dengan SUPERHERO ku...paling mantap malam tu...mana taknya...HANYUT seketika dengannya...walaupun  ucapan SELAMAT MALAMnya tidak merangkul apa-apa malam itu...namun aku tetap percaya dengan kemampuan SUPERHEROku itu...kerana dirinya adalah SUPERHEROku selamanya....walaupun berjaya merangkul persembahan terbaik malam tu..namun bagiku dialah no.1 dihatiku..kerana dia SUPERHEROkU selalu ada dihatiku....loves u!!!! XOXOXOXOXO :)

3. kata orang..sambil menyelam minum air...ahahahaha itulah bait-bait yang sesuai untuk orang yang tamak seperti aku...ahahahaha dah ngedate dengan SUPERHEROku...ngedate lagi dengan MR.MERAH ku....alahai...memang merah la dia malam tu....mengancam dan terancam mataku meliat dia yang merah itu.... sesuai dengan dirinya..wataknya...kerana itu aku tahu MR.MERAH tak akan ku buang sebegitu sahaja...tak mungkin sekali....jadi TOLONG INGATKAN AKU yang MR.MERAH itu SELALU ADA UNTUKKU.... mantap dan bergaya MR.MERAHku malam itu....:P

4. lastly...MR.X SAM ku....ahahahaha walaupun diriku dah kurang ambil tahu tentangnya..tapi aku tetap ikuti perkembangan MR.X SAM ku....penampilan yang bersih malam itu membuatkan aku tersenyum seketika melihatnya...memang EXTRAVAGANZA malam itu....apa pun...MR.X SAM ku pernah menjadi satu SITUASI aku pada waktu terdahulu...itu aku tak nafikan..

begitulah al-kisahnya date aku dengannya... :) 


No comments:

Post a Comment