Thursday, February 03, 2011

Temujanji aku dengan dia

temujanji lagi....
ehem ehem....
mari-mari..
aku nak share dengan korang semua....
aku tak abis-abis dengan temujanji dengan my beloved ones!!!
kalau boleh aku tak nak terlepas dengan semua temujanji aku sepanjang tahun 2011 ni!!
melainkan aku betul-betul tak dapat tunaikan atas dasar kemungkinan yang tak dapat aku nak elakan..
ini satu ikrar dan janji aku...
untuk diri aku...
lets check it guys...
apa temujanji ku di sepanjang tahun 2011 ni...

1. temujanji setiap khamis malam 8.30mlm di tv9


psstttt..aku tengok 6 Progresif because of him!!! :)

 exactly him!!! my MR.MERAH!! hihihihi
mana mungkin aku lupakan muka sweet dia tu...
especially tahi lalatnya yang buatkan aku angau dan sasau tu...
hahahaha satu pengakuan yang aku tak nafikan... :)


2. temujanji seterusnya setiap Ahad malam jam 9.00mlm di tv3..

even aku dah tengok full MERLIN season 3 dalam my lappy...
tapi aku tetap nak tengok juga..
berkali-kali tengok pun aku tetap nak tengok... :)

No comments:

Post a Comment