Friday, February 04, 2011

"SELAMAT TINGGAL" version aku

satu keburukan aku...
tak reti nak ucapkan selamat tinggal...
hmmmm...
rasa berat bila nak ucapkan selamat tinggal itu...
rasa sayang nak tinggalkan semua itu...
mana taknya...
banyak benda yang kita kongsikan..
banyak benda yang kita lalui...
banyak benda yang kita rasa..
pahit..manis...kelat...tawar...
semua itu telah kita rasa...
jadinya buat apa kita perlu ucapkan selamat tinggal...
bukan itu satu kerugian bukan...
bagi aku...
bila ku ungkap kalimat selamat tinggal itu..
makanya...
akan ku tinggalkan segalanya ke belakang...
kerana aku sudah tidak berkehendak lagi dengan semua itu...
jelasnya...itu sudah bukan menjadi kepentingan aku lagi...
untuk itu...
kamu menjadi kepentingan aku....
semestinya tiada kalimat selamat tinggal itu untuk kamu...
yang akan ada...
hanyalah jumpa lagi... 



No comments:

Post a Comment