Monday, November 29, 2010

JATUH CINTA DI WAKTU HUJAN

emmmmmmmm....
aroma bau yang tak mungkin aku lupakan...
aroma wanginya yang buat aku betul-betul jatuh cinta...

betul...aku tak tipu..
lagi-lagi bila musim hujan..
dingin..sejuk...kaku..
suasana seakan hambar tanpanya..
rasa tidak lengkap tanpanya...

perghhhhhhhh...
aku betul-betul jatuh cinta padanya...
tidak mungkin aku lepaskan...
saat-saat dingin sebegini...

sambil memandang keluar..
memerhatikan rintik hujan yang lebat...
aku erat memegangnya..
menikmatinya...
menghirupnya..
dengan penuh rasa nikmat..
yang mana mungkin bisa aku lepaskan...
rasa yang betul-betul buatkan aku jatuh cinta padanya...

hanya pecinta sejati...
yang benar-benar memahami..
betapa indahnya perasaan ini...
hanya mereka yang obses dengannya..
sahaja memahami..
perasaanku...

seakan indah lagi...
bila kita duduk bersama...
dengan insan yang tersayang..
duduk sambil menikmatinya bersama...
sambil merenung keluar..
memerhati hujan yang entah bila akan berhenti...
ingin aku katakan...
aku betul-betul...
jatuh cinta dengan aroma itu...
aroma yang buatkan aku tegar..
obses dengannya..
kerana aku tahu...
aroma KOPI memahami diriku...
'I LOVE COFFEE...'






No comments:

Post a Comment