Wednesday, December 30, 2009

KE PENGHUJUNG JUA...

sedar tak sedar dah ke pengakher tahun jua rupanya..setahun dah berlalu...tapi rasa macam baru saja berada di pertengahan tahun...pejam celik pejam celik... esok lusa dah pun melangkah ke tahun baru 2010...rasa cepat ja masa tu berlalu...rasa macam semalam aku lalui semua atu...rasa macam kelmarin aku menyambut tahun baru..hakikatnya..aku dah ke penghujung tahun 2009 sudah..senyum sendirian bila ku mengenangkan perkara semalam..sedih sebak kesal bila aku terkenangkan coretan pahit kelmarin...rasa macam semalam aku jatuh cinta..rasa macam semalam aku patah hati...rasa macam semalam aku ditinggalkan..rasa macam semalam aku meninggalkan...rasa macam semalam aku kenali kamu..rasa macam semalam kamu mendekati aku..rasa macam semalam kamu mengkhianati aku..rasa macam semalam aku bertemu kamu..rasa macam semalam kamu pergi dari ku..rasa macam semalam aku dipuji...rasa macam semalam aku dimarahi..semuanya seperti semalam...hmmm...macam-macam ada....rasa sayang meninggalkan tahun 2009...tapi rasa bersemangat mahu mulakan sesuatu yang baru di tahun baru...rasa mahu menjadikan aku seperti yang baru..orang yang baru...semangat yang baru..tapi rasa sayang dengan tahun 2009 yang banyak mengajar aku untuk jadi seperti sekarang...dulu aku congek..aku bebal..aku bengap..aku jahil..tapi di tahun 2009,aku banyak belajar tuk menjadikan aku seperti sekarang..trima kasih pada-Mu YA ALLAH..kerana aku msih diberikan kesempatan dan peluang untuk ke tahun 2010..alhamdulilah..sempat jua aku berada di penghujung tahun 2009...

No comments:

Post a Comment