Sunday, March 20, 2011

lain dari yang lain....

Tertarik dengan satu travelog yang aku rasakan memang unik dan penuh dengan pautan yang sangat berilmiah...bukan senang hendak menarik orang macam aku ni....melihat saja tajuknya aku sudah rasa tertarik..kerana aku rasa inilah travelog yang pertama aku pernah tengok...biasanya aku tengok travelog lebih kepada menunjukan destinasi perlancongan dan tempat-tempat bersejarah...mungkin di luar negara kita benda seperti ni sudah menjadi satu budaya..tapi bagi aku..ini satu budaya yang baru di Malaysia...kagum dengan paparan yang disampaikan...memang berkesan dan membuatkan aku untuk terus mendekati dan mengikuti travelog ini..."KEMBARA BUKU" terbitan TV1...benda nilah yang aku nak kongsi  di 'iKUt CaRAkU'..melalui travelog ini aku kagum dengan budaya buku yang wujud di luar konteks masyarakat di negara kita...di sebalik buku itu wujudnya satu dunia yang unik dan indah dimana adanya fonemena yang tidak pernah aku tahu sebelum ini...


No comments:

Post a Comment