Monday, January 11, 2010

penyakit~~~~~

awal2 tahun lagi aku dah ada penyakit...penyakit yang aku rasa aku belum temui remedies nya...hmmm...apa ooo???dari cubaan duduk..sampai la cubaan berdiri...pun inda dapat jua..sangal jua eyh...penyakit ani..andang jua aku alum teubati ni...payah kan behunjar ubatnya...apakah???? masab kali penyakit ani???inda patut....kata mama...semua penyakit mesti ada ubatnya...indakan aku inda bulih belurih penawar penyakit yang satu ani...dari dulu...sampai karang ani..apakah...inda mau hilang2nya ani bah...bila parah...bleh jadi kangker...hahahaha tumor???cancer???iya ka???rasanya labih kali...labih dari atu...lagi teruksss.....heeeee...mun inda dapat diubati kompom sepanjang umo akan menangggung penyakit ani...anybody knows????aih...msti ada kan???hihihihihi apa lah aku malam ani...mencarut inda tantu pasal ani...yang banarnya..penyakit ku ani...penyakit malas atu bah...ani datang tia bebalik nah...gara2...exam just around the corner...hmmmm...just wondering if aku bleh delete ja penyakit ani taus dari my dictionary...hihihihi no ideas...still searching...tettttttttttttttt...tetttt...tetttttttttt...siaran tergandala....hihihihihihihi ada infection virus lam penyakit malas ku ani..hihihihihi guest what???hihihiihihi facebook virus...twitter virus...adeiiiiiiiiiii....memang teruk...can't stop it...spread very quickly...sepantas mata ku berkelip...hahahahahaha replicate from 100 times to 1000 times...then burst to infinite...undetectable...hahahahahahaha anyone has the antidote for these viruses...tell me..ASAP...need it...heeee.... :P

No comments:

Post a Comment