Friday, November 27, 2009

sepi..

sepi..hmmm..perasaan kosong...sunyi..tiada yang kedengaran..segalanya seolah terhenti..terbantut...hmm..aku rasa sepi...yang ada...kipas di siling..berputar dengan lajunya...tv terpasang..tapi tiada siapa yang benar2 mahukan nya...sekadar mengisi kesunyian yang ada....ku pandang dinding...tiada apa..ku jenguk ke luar...hmmm..pun tiada...yang ada..kebosanan...boring2..ntah apa lagi yang aku buat..segalanya dah ku buat...alahai...lain ku harapkan..lain pula yang datang...walaupun berteman sepi...aku tetap tahu..ada yang menemani ku selamanya..takkan tinggalkan aku sampai bila2..cuma aku yang kadangnya yang terlupa..sampai ku lupa pada nya...bila sepi datang..baru ku ingat..bahwa diri nya tak akan dan tak pernah tinggalkan aku..sentiasa ada untuk ku...sepi ini..membawa aku kepada nya..ku minta..ku berharap..segala nya dengan nya..aku tak sepi..aku tau siapa yang ada untuk ku..dan siapa yang tak akan tinggalkan aku...melalui sepi...aku tau..siapa kawan..siapa teman..siapa lawan...aku dah temui peneman sepi ku...kamu???aku pasti kamu tahu..sepi itu bukannya kekurangan atau kesedihan..sepi itu ketenangan...damai..aman...buka mata..buka hati mu melalui sepi...

No comments:

Post a Comment