Monday, June 22, 2009

BACK TO MY NORMAL LIFES...

Alahai..ntah berapa hari dah aku inda ter'update blog ku ani...hmm..kata nada masa tu..tipu la..ada ja masa ku..tapi hakikatnya MALAS mau wrote something at here..lacks of ideas???..hihihi inda la...ada ja idea atu..tapi malas menguasai and mengatasi segalanya..hahahaha yang pelik nya..TAGGED and FB malar ja ku buka..sehari inda buka tu, rasa macam inda lengkap ja hari2 ku..hahahaha bukan apa..games MAFIA WARS lam TAGGED aku dah jauh dah level nya..so rasa sayang mau stops macam atu ja..hihihi besides that, cuti aku inda ke mana2 pun..mostly spends my free times with online games..hahahaha macam nada keraja berfaedah ja kan di buat..hmmm..ari ani, dah start klas...tadi kul 6.30am aku dah bangun and getting ready for my medical diagnostic class at 8.00am..hari ani, aku memilih untuk jalan kaki ke kolej...batah dah aku inda ambil angin di pagi hari..selalu nya bangun dah naik dah matahari atu baru tah kan bebuka mata ku ani..hahahahaha atu la tabiat ku di sepanjang cuti break 2 minggu ani..memang sah dasar anak dara yang inda malu la...uja urang tuha2 mun dah bangun masa matahari dah naik..atu tandanya rezeki inda murah...jodoh pun lambat..hihihihi aduiiiiii..ntah pabila aku ani kan membuang tabiat bangun aher atu...medical diagnostic 1 (MD1) di ajar oleh new lecturer..MR.NORHISHAM HARON...first impression aku, SIR ani macam ok ja..urang nya manis..muha inda lah garang..sweet ja..ok la..inda la aku rasa takut mun mau tanya apa2 karang pasal subjek ani..hahahaha aku ani, ada tabiat mun teliat lecturer atu macam garang ja..kacut tah parut ku kan betanya kan soalan ngan lecturer atu..maka terbantut la kan betanya atu..hahahaha malang nya..hanya 6 students ja yang datang pagi tadi..hmm..mana la yang lain2 lagi..ntah2 alum bangun ka apa...kecian SIR, niat kan ngajar 1st topic hari ani, terpaksa la tertangguh..so, esok still ada klas nya...sok ja la..our 1st lesson akan bermula..tadi just, intoduction sikit2 pasal topic yang akan di ajar oleh SIR sepanjang sem ani..huhuhuhu satu lagi kebimbangan aku untuk sem ani..pasal aku lum ada tajuk research lagi..huuhuhu pa la title research kan ku buat aa?????..alum ada lam otak pemikiran aku lagi masa ani..huhuhu mau cari tajuk pun punya lah payah..kan cari superviser lagi...hmm..hopefully aku dapat jua title research aku paling2 pun 2 weeks lagi...hmm..later on aku shares what the title for my research project karang k..patang ani, aku kena jumpa my mentor lagi..pasal ari atu, aku inda sampat register masa registration day ari atu...aku register sebelah patang,malang nya...my mentor dah pulai..huhuhuhu so patang ani lam kul 3 pm karang aku jumpa my mentor..k la..later on aku sambung lagi..got to chawwww..mau resting my eyes for a while..hahahaha have a great day to all of you out there..:P adios

No comments:

Post a Comment